Hästar,hästar och lite annat

Min blogg kommer framförallt att handla om mitt och min dotters vardagliga liv med våra fem hästar. Vår syn på hästar och träning. Rapporter från tävlingar. Insyn i min försäljning av hästartiklar. Samt en del annat smått och gott!.

onsdag 12 december 2012

När man känner att man inte kan göra mer......

När man känner att man inte kan göra mer. Vad gör man då? Svaret har inte jag. Jag gör det jag kan, jag erbjuder det jag har och jag ställer upp om jag kan . Mer kan jag inte göra. Så är det bara. Ändå någonstans gnager tvivlet. Kunde jag inte erbjuda mer? Kanske det inte är jag som ska tvivla kanske någon annan borde fundera om den gjorde tillräckligt. Så är det nog. Hur jag än vänder och vrider på det så har jag gjort det jag kunde, erbjudit det jag hade och ställt upp då det behövts. Alltså kan jag sova gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar