Hästar,hästar och lite annat

Min blogg kommer framförallt att handla om mitt och min dotters vardagliga liv med våra fem hästar. Vår syn på hästar och träning. Rapporter från tävlingar. Insyn i min försäljning av hästartiklar. Samt en del annat smått och gott!.

torsdag 20 december 2012

För nitton år sedan.....

För nitton år sedan vid den tiden här vaknade jag på BB i Falun med en liten dotter som var 12 timmar ung vid min sida. I dag är hon nitton år. Firades i går med människor som betyder mycket för henne. Synd bara att mina egna syskon inte tycker att det är viktigt att fira Linn. Jag hoppas att inte min mamma, Linns mormor ser detta från sin himmel. Det skulle göra henne förkrossad. Nåväl, det är deras förlust. Linn har folk som som hon älskar omkring sig,min kusin med fru, farbröder och fastrar och vänner. Tack för att ni finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar